بیمه نوین | نمایندگی گرم آبی

در رابطه با طرح فایرپلاس چه می دانید؟

1398/09/26

تعداد بازدید: 5496

همانطور که در مطلب "چرا و چگونه بیمه سرقت منزل و مغازه بخریم؟" اشاره کردیم، بیمه سرقت منازل مسکونی زیر مجموعه بیمه آتش سوزی می باشد.

معمولا بیمه های آتش سوزی به بیمه های دفترچه ای معروف هستند و کلیه شرکت های بیمه ای این بیمه نامه را ارائه می کنند. برخی از شرکت ها بیمه نامه سرقت را در بیمه نامه آتش سوزی ارائه می کنند. در واقع یکی از پوشش های بیمه نامه آتش سوزی این شرکت ها، پوشش سرقت می باشد.

طرح فایرپلاس


تفاوت بیمه سرقت نوین با بیمه های دیگر چیست؟

اولین و مهم ترین تفاوت بیمه نامه های سرقت شرکت بیمه نوین در مقایسه با سایر بیمه ها، قیمت اقتصادی و رقابتی آن ها است. علاوه بر این شرکت بیمه نوین در طرح فایرپلاس هزینه های پزشکی و نقص عضو افراد را نیز پرداخت می کند. این در حالی است که برخی از شرکت ها این هزینه ها را پرداخت نمی کنند. در ادامه برای این موضوع به طور مفصل توضیح خواهیم داد.

طرح فایرپلاس نوین شامل چه ویژگی هایی است؟
 

طرح فایرپلاس


طرح جامع منازل مسکونی بیمه نوین یا طرح فایرپلاس خدمتی جدید از بیمه نوین است و شامل 4 دسته می باشد که به شرح زیر است:

  1. طرح ا

این طرح با مبلغ 120،000 تومان قابل خریداری است. همچنین مجموع تعهدات این طرح مبلغ 296،000،000 میلیون تومان است.

  1. طرح 2

این طرح با مبلغ 158،000 تومان قابل خریداری است. همچنین مجموع تعهدات این طرح مبلغ 386،000،000 میلیون تومان است.

  1. طرح 3

این طرح با مبلغ 192،000 تومان قابل خریداری است. همچنین مجموع تعهدات این طرح مبلغ 463،000،000 میلیون تومان است.

  1. طرح 4

این طرح با مبلغ 230،000 تومان قابل خریداری است. همچنین مجموع تعهدات این طرح مبلغ 548،000،000 میلیون تومان است.

طرح فایرپلاس
 

طرح فایرپلاس شامل چه پوشش هایی است؟

یکی از نکات قابل توجه در جدیدترین طرح بیمه نوین یعنی طرح جامع منازل مسکونی پوشش های قابل توجه این بیمه نامه است. شما با خرید این بیمه نامه پوشش های مناسبی برای سرقت از منزل یا محل کار خود دریافت خواهید کرد. اما این تمام ماجرا نیست. پوشش های عمومی و جالب توجه طرح فایرپلاس به شرح زیر است:

  1. پوشش های سیل، زلزله، طوفان، ضایعات ناشی از ذوب برف و آب باران و ...
  2. ریزش سقف ناشی از سنگینی برف و سقوط هواپیما
  3. سرقت با شکست حرز

سرقت فقط با شکست حرز موجب به پرداخت خسارت از طرف شرکت بیمه خواهد شد. منظور از شکست حرز نیز شکستن درب، شیشه و ... است. همچنین لازم است برای پرداخت خسارت، گزارش سرقت از طرف نیروی انتظامی صادر شود.

  1. پوشش خودرو در پارکینگ منزل مسکونی
  2. هزینه اسکان موقت

در صورتی که ساختمان شما به دلیل موارد فوق دچار خسارت شود، بیمه نوین برای سه ماه هزینه اسکان موقت به شما پرداخت خواهد کرد.

  1. هزینه پاک سازی

هزینه پاک سازی ضایعات و مخروبه ها توسط بیمه نوین پرداخت خواهد شد.

  1. پرداخت هزینه مسئولیت مدنی در برابر همسایگان و اشخاص ثالث
  2. پوشش فوت، نقص عضو و هزینه پزشکی

همانطور که بالاتر اشاره کردیم، طرح فایرپلاس شامل 4 طرح است که با یک دیگر قیمت های متفاوتی دارند. یکی از موارد بسیار جالب توجه در بیمه نامه سرقت نوین، پوشش فوت، نقص عضو و هزینه پزشکی است. اگر شما دارنده یکی از طرح های فایرپلاس باشید شامل پوشش های فوق خواهید شد. سقف پوشش فوت و نقص عضو 8،000،000 میلیون و سقف پوشش هزینه پزشکی 1،000،000 میلیون می باشد. همچنین این پوشش ها برای 4 نفر در همه طرح ها قابل استفاده است.

تذکر: شرکت های بیمه ای در بیمه نامه سرقت به هیچ عنوان خسارت دزدیده شدن مواردی مانند سکه، پول، اوراق بهادار، فلزات قیمتی، جواهرات و ... را پرداخت نخواهند کرد. بنابراین باید در این زمینه توجه لازم را داشته باشید و از نگهداری اشیاء ارزشمند در منزل خودداری نمایید.

شرایط خصوصی استفاده از بیمه منازل مسکونی به شرح زیر است:

طرح فایرپلاسطرح فایرپلاس

 

دیگر طرح های قابل توجه بیمه نوین

در ادامه برخی از طرح های مهم و نوین بیمه نوین را معرفی خواهیم کرد:

"طرح ستایش؛ خدمتی جدید از بیمه نوین"

طرح ستایش بیمه نوین یکی از بهترین خدمات بیمه نوین در راستای ارج نهادن به اعتماد بیمه گذاران بیمه های عمر و سرمایه گذاری است. در صورتی که شما از دارندگان بیمه های عمر و سرمایه گذاری بیمه نوین هستید، به شما توصیه اکید برای مطالعه این مطلب داریم.

"از بستری تا ترخیص؛ طرح شایگان بیمه نوین"

مسائل درمانی برای بسیاری از افراد جز مهم ترین مسائل است. در صورتی که به سلامتی خود اهمیت می دهید، از شما دعوت می کنیم مطلب فوق را مطالعه کنید تا ضمن آشنایی با طرح شایگان بیمه نوین در صورت نیاز این طرح را به صورت آنلاین خرید کنید.

"بررسی تخصصی بیمه بدنه و کارت طلایی"

مهم ترین ویژگی بیمه بدنه شرکت بیمه نوین، طرح اتوپلاس است. جهت اطلاع از ویژگی های این طرح به لینک فوق مراجعه کنید.

"مهم ترین ویژگی بیمه مسئولیت نوین چیست؟"

بیمه مسئولیت اهمیت زیادی برای صاحبان صنایع و شرکت ها دارد. البته این بیمه برای افرادی که مشغول ساخت و ساز منازل هستند، نیز مناسب است. برای مطلع شدن از مهم ترین ویژگی بیمه مسئولیت نوین به مطلب فوق مراجعه کنید.

"سود مشارکت سال 1397 بیمه نوین، 19/55% اعلام شد" و "سود مشارکت بیمه عمر چیست؟"

شرکت بیمه نوین با همراهی شما عزیزان موفق شد در 10 سال گذشته با پرداخت منظم و مستمر سود مشارکت، همراه خوبی برای شما بیمه‌گذاران بیمه عمر باشیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر به دو مطلب فوق مراجعه کنید.

در پایان این قسمت شما را به مطالعه مقاله "توانگری مالی شرکت بیمه، ضامن سرمایه شما" دعوت می کنیم. به طور خلاصه باید بگوییم که توانگری مالی موضوع بسیار مهمی است و در واقع ضامن سرمایه شما خواهد بود.

سخن پایانی

طرح جامع منازل مسکونی بیمه نوین یا طرح فایرپلاس جدیدترین خدمت بیمه نوین به شما عزیزان است. جهت مشاوره رایگان و خرید این بیمه نامه با ما تماس بگیرید.