بیمه نوین | نمایندگی گرم آبی

طرح ستایش؛ خدمتی جدید از بیمه نوین

1398/05/7

تعداد بازدید: 3135

طرح ستایش خدمتی جدید از بیمه نوین، در راستای ارج نهادن به اعتماد بیمه گذاران بیمه های عمر و سرمایه گذاری ایجاد شده است. در صورتی که شما بیمه عمر و سرمایه گذاری نوین را تهیه کرده باشید، قادر خواهید بود، به واسطه اعتبار بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری خود و با شرایط ویژه، بیمه نامه ثالث و بدنه برای اتومبیل خود تهیه کنید. عدم ارائه چک و تخفیف های ویژه از ویژگی های طرح ستایش بیمه نوین است.

خرید بیمه نامه ثالث در طرح ستایش

از طریق طرح ستایش نوین شما 25% مبلغ بیمه نامه ثالث را نقد و مابقی مبلغ بیمه نامه را طی 6 قسط و بدون پرداخت تهیه خواهید کرد. این در حالی است که اکثر شرکت های بیمه ای، مبلغ حق بیمه ثالث را به صورت نقدی دریافت می کنند. علاوه بر آن شما با استفاده از طرح ستایش مشمول 2.5% تخفیف ویژه بیمه نامه ثالث نیز خواهید شد.

طرح ستایش بیمه نوین

خرید بیمه نامه بدنه در طرح ستایش

در طرح ستایش برای خرید بیمه بدنه 20% از مبلغ بیمه نامه را به صورت نقد و بقیه مبلغ را در 8 قسط و بدون ارائه چک خریداری خواهید کرد. همچنین بیمه نوین برای بیمه گذاران بیمه عمر و سرمایه گذاری 30% تخفیف ویژه خرید بیمه نامه بدنه ارائه می دهد. البته بیمه بدنه شامل یک ویژگی خاص یعنی طرح اتوپلاس است. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با ویژگی های این طرح، مقاله "بررسی تخصصی بیمه بدنه و کارت طلایی" را مطالعه کنید.

طرح ستایش بیمه نوین

سخن پایانی

هدف ما در بیمه نوین ارائه خدمات مناسب به شما عزیزان است. امیدواریم در آینده نیز با طرح های نوین از بیمه نوین در کنار شما خوبان باشیم. در صورتی که سوالی برای شما مطرح شده، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. با ما تماس بگیرید.