بیمه نوین | نمایندگی گرم آبی

خرید بیمه آتش سوزی با 50% تخفیف

1398/12/26

تعداد بازدید: 1166

احتمالا شما هم وقتی صحبت از خرید بیمه آتش سوزی میشه، تعجب می کنید و از خودتون می پرسید اهمیت خرید این بیمه نامه چیه؟در ادامه قصد داریم به این پرسش مهم پاسخ بدیم.

دو نکته مهم در بیمه آتش سوزی

دو نکته حائز اهمیت برای خرید بیمه نامه آتش سوزی وجود داره که باید به اون ها توجه کنیم:

  • حدودا سالانه 50 هزار حادثه آتش سوزی در کشور ما رخ میده، اما با این وجود پایین ترین نرخ نفوذ بیمه، مربوط به بیمه آتش سوزی هست.
  • بیمه نامه آتش سوزی در مقابل پوشش هایی که به شما ارائه میده، قیمت بسیار پایینی داره و اگر خدای ناکرده حادثه ای به وقوع بپیونده، شرکت بیمه خسارت شما رو پرداخت خواهد کرد.

انواع بیمه آتش سوزی

انواع  بیمه ‎آتش ‌سوزی به سه دسته کلی تقسیم می شوند:
• ساختمان مسکونی (ساختمان و اثاثیه)
• ساختمان صنعتی شامل تمامی کارخانجات ( ساختمان، تأسیسات، ماشین‌آلات و ...)
• ساختمان غیر صنعتی شامل واحدهای تجاری، اداری، رفاهی، آموزشی، خدماتی و انبارها (ساختمان، تاسیسات، ارزش دکوراسیون، اثاثه اداری، موجودی کالاها و غیره)

توجه: پول نقد، اوراق بهادار و از این دست اموال تحت پوشش بیمه آتش سوزی قرار نمی گیرند مگر آنکه در متن توافق بیمه نامه چیزی غیر از این ذکر شده باشد.

پرهیز از ارائه اطلاعات نادرست!

هنگام خرید بیمه آتش سوزی اطلاعات نادرست به شرکت بیمه ندهیم!
ماجرای غم انگیز ساختمان پلاسکوی تهران را قطعا به خاطر دارید. طبق آمار تنها 25% از کسبه این ساختمان تحت پوشش بیمه آتش‌سوزی بودند اما به دلیل ارائه اطلاعات نادرست در رابطه با دارایی هایی خود جهت پرداخت حق بیمه کمتر، تحت پوشش کافی برای جبران خسارت وارده قرار نگرفتند.


از چه طریقی بیمه نامه آتش سوزی با 50% تخفیف تهیه کنیم؟

تو این روزایی که درگیر ویروس کرونا هستیم، قطعا خارج شدن از خونه کار خطرناکیه! بنابراین پیشنهاد می کنیم از طریق سایت و با استفاده از کد تخفیف Novin-fire98 این بیمه نامه رو تهیه کنید و از طریق پست این بیمه نامه رو دریافت کنید.

همچنین می تونید از طریق دایرکت اینستاگرام نسبت به خرید این بیمه نامه اقدام کنید. در صورتی که سوالی داشتید با شماره 09132641471 تماس بگیرید. راستی مواظب خودتون باشید!

مطالعه بیشتر: در رابطه با طرح فایرپلاس چه می دانید؟