بیمه نوین | نمایندگی گرم آبی

طرحی خاص ; از بیمه خاص ( طرح ثمر )

1399/09/30

تعداد بازدید: 2544

معمولا بیشترین جستجو های بیمه گذاران مربوط به انتخاب شرکت بیمه ای مناسب در رابطه با بهترین بیمه عمر می باشد. تمامی بیمه گذاران بیمه عمر به دنبال کاملترین پوشش های بیمه‌ای همراه با سرمایه گذاری مطمئن هستند و این دو موضوع بسیار برای آن ها اهمیت دارد. البته انتخاب یک شرکت بیمه ای که در موضوعات فوق توانا باشد و همیشه همراه بیمه گذار باشد، به هیچ وجه آسان نیست. به همین دلیل قصد داریم یک طرح خاص از شرکت بیمه نوین را برای شما معرفی کنیم تا با مزایای این طرح آشنا شوید و بتوانید به آسانی تصمیم گیری کنید .

طرح ثمر بیمه نوین با به همراه داشتن کلیه مزایای بیمه های عمر و سرمایه گذاری که در مقاله های قبل به آن اشاره شده دارای چند ویژگی خاص می باشد که از جمله آنها می توان به پوششهای آتیه ای آن اشاره کرد که با این پوشش اگر سرپرست خانواده مشکل شود شرکت بیمه افراد خانواده را تحت پوشش گرفته و به آنها مستمری پرداخت خواهد کرد ، همچنین از دیگر این پوشش ها میتوان به پوشش 22 امراض خاص اشاره کرد ، برای اطلاع از سایر ویژگی ها با ما تا پایان مقاله همراه باشید .

- مزایای ویژه طرح ثمر :

خدمات مالی

امکان دریافت سود تضمینی :

سود 16 درصد روزشمار تا پایان قرارداد ، تضمین شده توسط بیمه مرکزی

امکان دریافت سود مشارکت در منافع :

 سرمایه گذاری پس انداز شما طبق آیین نامه 68 بیمه مرکزی و تخصیص سود روز شمار به آن ( میانگین پرداختی سود روز شمار در بیمه نوین 23درصد بوده است )

دریافت سود مرکب :

امکان دریافت سود، از سود پس انداز شما ( دریافت سود از اندوخته انباشته شده پس انداز شما )

دریافت سود تشویقی روز شمار :

در صورت پرداخت زود تر از موعد وجه پس انداز شما سود تشویقی به شما تعلق خواهد گرفت

دریافت وام :

امکان دریافت وام بعد از دو سال از شروع بیمه نامه ، بدون چک ، ضامن ، سفته و نوبت

برداشت از اندوخته :

امکان برداشت از اندوخته تا 70 درصد ، بعد از دو سال از شروع بیمه نامه

سپرده گذاری :

سپرده گذاری ( امکان ذخیره پول های مازاد) با قابلیت دریافت سود روز شمار

معافیت مالیاتی ماده  136 و 137 :

طبق ماده 137 قانون مالیات های مستقیم حق بیمه هایی که شما بابت انواع بیمه های زندگی پرداخت می کنید ، معاف از مالیات است . و در صورت اینکه شما مشمول پرداخت مالیات باشید از درآمد شما کسر خواهد شد و به این شکل مالیات شما کاهش خواهد یافت .

عدم توقیف طلبکاران ( ماده 869 قانون مدنی ) :

مصون بودن سرمایه بیمه از ادعای طلبکاران

معاف از پرداخت مالیات ارث :

با توجه به اندوخته ای که در این نوع بیمه نامه تشکیل می شود اندوخته شما معاف از قوانین انحصار وراٍثت می باشد و مستقیم به ذینفع معری شده از طرف شما پرداخت می گردد .

 

خدمات بیمه ای

 پوشش فوت

با توجه به دغدغه و نگرانی فرد نسبت به بازماندگان ،  هزنیه های بعد از فوت و نیاز مالی آنها بیمه گذار می تواند تا سقف 500 میلیون تومان سرمایه فوت دریافت کند .

فوت حادثه

اگر فقط نگاهی به حوادث و آمار تصادفات کشور بیاندازیم ، متوجه اهمیت  پوشش های حادثی بیمه های پس انداز می شویم ، شما دریافت این پوشش امکان استفاده از پوشش فوت حادثه تا سقف یک میلیارد تومان را خواهید داشت .

امراض خاص

امراض خاص به بیماری هایی گفته می شود که  درمان آن سخت و هزینه های آن زیاد است که در طرح ثمر موارد زیر تحت پوشش ما می باشند

سکته قلبی ، سکته مغزی ، جراحی قلب باز ، انواع سرطان ، پیوند کلیه ، کبد ، ریه ، قلب و مغر استخوان ، اعمال جراحی قلب ، ام اس ، هپاتیت B ، هپاتیت C ، آلزایمر ، پارکینسون، دیالیز ، نابینایی ، ناشوایی ، کما ، مننژیت ، ایدز و کرونا

اگر نگاهی به آمار بیماری های خاص کشور بیاندازیم (سالانه  110.000 سکته مغزی 128.000 سکته قلبی 90.000 مبتلا به سرطان جدید) متوجه اهمیت این پوشش خواهیم شد که در بیمه نوین تا سقف 805. میلیون تومان تحت پوشش می باشد .

نقض عضو به صورت کلی و جزئی

نقض عضو کلی و جرئی عبارت است از قطع و یا تغییر شکل عضوی از بدن که به علت حادثه یا بیماری به وجود آید و ضعیت دائم و قطعی داشته باشد ، که در بیمه نوین ، تا سقف 500 میلیون تومان قابل پرداخت می باشد .

از کار افتادگی

از دست دادن توانایی انجام کار بر اثر حادثه یا بیماری را از کار افتادگی گویند که سقف پرداخت آن در بیمه نوین 500 میلیون تومان می باشد .

معافیت

شرکت بیمه نوین با توجه به حسن اعتماد بیمه گذاران به شرکت، بعد از نقض عضو و از کارافتادگی بیمه گذار ، و عدم توانایی انجام کار به عنوان هدیه حق بیمه های بیمه گذار را تا پایان قرارداد پرداخت می کند .      

مستمری

شرکت بیمه نوین با توجه به وضعیت بیمه گذارکه در اثر حادثه یا بیماری دچارنقص عضو یا از کار افتادگی شده و توانایی تامین مالی خانواده خود را ندارد به عنوان مستمری  به بیمه گذار حقوق داده تا در گذران زندگی دچار مشکل نشود .

 

آتـیـه

با توجه به ریسک هایی که خانواده ی بیمه گذاران را تهدید میکند ، سرپرست خانواده می تواند با دریافت این پوشش و بیمه کردن خانواده ( همسر و فرزندان ) درصورت فوت ، نقص عضو و یا از کار افتادگی سرپرست خانواده ، شرکت بیمه چتر حمایتی خود را بر سر خانواده گرفته و علاوه بر معافیت حق بیمه تا پایان قرارداد ،برای گذران زندگی بیمه شده ، تا پایان قرارداد مستمری به صورت حقوق دریافت کند .

هزینه پزشکی

در این پوشش هر حادثه ای در طول 24 ساعت برای بیمه گذار اتفاق بیفتد طبق شرایط بیمه نامه تحت پوشش می باشد . ویژگی این پوشش قابلیت  شارژ آن در هر سال تا سقف 20 میلیون می باشد .

تکمیل درمان

با توجه به هزنیه های درمانی گزاف ،  در شرایط اقتصادی حال حاضر پوشش تکمیل درمان انفرادی طرح شایگان بیمه نوین درقالب سه طرح به شما  کمک میکند تا هزنیه های درمانی خود را به صورت  تمام و کمال از شرکت بیمه نوین دریافت کنید .

- سخن آخر

طرح ثمر یکی از جذاب ترین و خاص ترین طرح های بیمه ای در زمینه بیمه های عمر و سرمایه گذاری می باشد که با تمرکز به نیاز جامعه طراحی شده و کلیه آن ها را برطرف می کند و شما با مقایسه آن با سایر طرح ها می توانید به ویژگی های آن پی ببرید .

اگر در این زمینه سوالی داشتید با مشاوران ما تماس بگیرید و یا نظرات خودتون رو برای ما بنویسید ، ما همواره راهنما و مشاور شما خواهیم بود.