بیمه نوین | نمایندگی گرم آبی

4 سال پیاپی؛ کسب رتبه یک توانگری مالی بیمه نوین

1399/06/29

تعداد بازدید: 2836

بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران برای چهارمین سال پیاپی و با توجه به نسبت توانگری مالی 114 درصد بیمه نوین، رتبه یک سطح توانگری مالی را به این شرکت بیمه ‌ای اهدا کرد.  

مهم‌ترین نکته ای که همیشه در انتخاب یک شرکت بیمه ای حائز اهمیت است، سطح توانگری مالی آن شرکت است. هرچه این سطح توانگری در رتبه بالاتری نسبت به دیگر شرکت‌ها قرار گیرد، اعتماد به آن بیشتر شده و برای خرید بیمه از آن، نیازی به تحقیقات فراوان نیست. چرا که آن شرکت بیمه گذار توانایی کافی برای پرداخت خسارت و سرمایه گذاری در سریع‌ترین زمان ممکن را دارد.  

شرکت بیمه نوین همواره تلاش خود را کرده است تا رتبه یک توانگری مالی را از آن خود کند و از سال 1396 به بعد، به صورت مستمر و هر ساله  به آن دست یافته است. البته نباید دستاوردهای دیگری "همچون رشد مناسب پرتفوی و ارتقا سهم این شرکت در بازارهای مالی، توانمندی بالا در ایفای تعهدات، پرداخت به موقع و سریع خسارت، ارائه خدمات و محصولات بیمه ای و تقویت شبکه فروش" را در این میان به فراموشی سپرد.  

لازم به ذکر است که توانگری مالی شرکت‌های بیمه ای در ایران دارای 5 سطح بوده که  هر ساله توسط بیمه مرکزی اعلام می‌شوند. جدول زیر به همراه مطلب " توانگری مالی شرکت بیمه؛ ضامن سرمایه شما" به شما کمک می‌کنند تا هرچه بیشتر با مبحث توانگری مالی آشنا شده و در انتخاب شرکت بیمه ای این موضوع را لحاظ کنید.

 

جدول سطح توانگری بیمه هاهمانگونه که مشاهده می‌کنید شرکت بیمه نوین در سال‌های اخیر تمام تلاش خود را کرده است تا سطوح 1 توانگری مالی را به خود اختصاص دهد.