بیمه نوین | نمایندگی گرم آبی

همراه با اقیانوس تخفیف در جشنواره تابستان با نوین

1398/04/3

تعداد بازدید: 6192

تیر ماه امسال همراه شده با جشنواره تابستان با نوین و فرصت طلایی برای خرید انواع بیمه نامه های شرکت بیمه نوین فراهم شده است. به همین مناسبت در ادامه قصد داریم به بررسی جزئیات جشنواره تابستان با نوین بپردازیم. با ما همراه باشید.

انواع تخفیفات بیمه نامه ها در جشنواره تابستان با نوین

 

  • تخفیف بیمه بدنه اتومبیل تا سقف 60%

بدون شک بهترین پیشنهاد جشنواره تابستان با نوین مربوط به خرید بیمه بدنه اتومبیل با 60 درصد تخفیف است. مزیت بیمه بدنه نوین نسبت به بقیه شرکت ها طرح اتوپلاس است که به صورت رایگان بر روی تمام بیمه نامه های بدنه ارائه می شود. در صورتی که نیاز به اطلاعات تکمیلی در رابطه با بیمه بدنه نوین دارید، مطلب " بررسی تخصصی بیمه بدنه و کارت طلایی" را مطالعه فرمائید.

  • تخفیف بیمه آتش سوزی (مسکونی) تا سقف 50%

از دیگر طرح های مناسب جشنواره تابستان با نوین، تخفیف بیمه آتش سوزی مسکونی تا سقف 50% است. قبلا در مطلبی تحت عنوان "از سیر تا پیاز بیمه آتش سوزی" به بررسی کامل این بیمه نامه پرداختیم. بیمه نامه های مسکونی تقریبا همیشه جز ارزان ترین بیمه نامه ها بوده است. از طرفی با وجود 50% تخفیف برای بیمه آتش سوزی منازل در جشنواره تابستان با نوین، این مبلغ به نصف کاهش پیدا کرده است. بنابراین این پیشنهاد شگفت انگیز را از دست ندهید.

همراه با اقیانوس تخفیف در جشنواره تابستان با نوین
  • تخفیف بیمه آتش سوزی (صنعتی و غیر صنعتی) تا سقف 35%

صاحبان کسب و کار ها حتما مقاله "از دفتر بیمه تا پلاسکو چقدر راه بود؟" را مطالعه کنند. در آن نوشتار سعی کرده ایم به برخی از نکات ویژه کسب و کار ها بپردازیم. جشنواره تابستان با نوین برای صاحبان کسب و کار ها نیز 35% تخفیف بیمه آتش سوزی صنعتی و غیر صنعتی در نظر گرفته است. 

  • تخفیف بیمه عمر و سرمایه گذاری تا سقف 20%

قطعا تلاش برای ساختن آینده ای مطلوب از اهداف همه ما است. در این مسیر راه های گوناگونی وجود دارد. بیمه عمر علاوه بر بیمه، یک سرمایه گذاری خوب و مطمئن است. جشنواره تابستان با نوین فرصتی است تا ضمن استفاده از 20% تخفیف ویژه بیمه های عمر و سرمایه گذاری، آینده خود و عزیزانتون را نیز بیمه کنید. در مطلبی تحت عنوان "مقایسه جامع بین بیمه عمر و بیمه تامین اجتماعی" به بررسی کامل این دو بیمه نامه پرداخته ایم.

  • تخفیف بیمه حوادث انفرادی تا سقف 30%

در جشنواره تابستان با نوین علاوه بر تخفیف بیمه عمر و سرمایه گذاری، در رابطه با بیمه حوادث انفرادی نیز 30% تخفیف ویژه وجود خواهد داشت.  بیمه نامه حوادث انفرادی به صورت سالانه صادر می شود و شامل پوشش های فوت، نقص عضو، هزینه پزشکی، و غرامت روزانه ایام بیمارستانی است. مبلغ حق بیمه نامه حوادث انفرادی نسبت به بقیه بیمه پایین تر می باشد و با وجود تخفیف 30 درصدی فرصت مناسبی است تا نسبت به خریداری این بیمه نامه برای خود و عزیزانتان اقدام نمایید.

همراه با اقیانوس تخفیف در جشنواره تابستان با نوین

سخن پایانی

جشنواره تابستان با نوین فرصت خوبی است تا بیمه نامه مورد نظر خود را با تخفیف مناسبی تهیه کنید. با توجه به فرصت محدود، همین امروز برای خرید بیمه نامه اقدام کنید. در صورتی که سوالی برای شما مطرح شده است، با ما تماس بگیرید.